נוכחות דיגיטלית לעסק היא דבר מאוד חשוב, שכן היא משפיעה על התנהלות קהל היעד – אתר האינטרנט של העסק שלכם צריך לתת לקהל תחושת אמינות וביטחון, כדי לעודד אותם לבצע רכישות ולהפוך אותם למשתמשים קבועים. עיצוב אתרים מספיק איכותי יוכל להביא אתכם להגשמת המטרה הזו – במאמר זה ניתן מספר טיפים עיצוביים עבור בניית אתר לעסק, שיגרום לגולשים לרצות לבצע רכישות:
לפי מחקרים בנושא – 78% ממשתמשי האינטרנט צופים בסרטונים ברשת כל שבוע, וחברות בניית אתרים לעסקים שכבר מכירות את הנתון הזה מזינות סרטונים כבר בשלבי הבנייה של האתר.
דרך טובה להתבלט ברשת היא לייצר דף נחיתה של ממש בווידאו שיניע את הגולשים לפעולה, או סרטון תדמיתי אשר ייצג את זהות המותג שלכם, יתרום להתרשמות של הגולשים, וישפר את חווית המשתמש בהתאם.
כאשר עובדים על בניית אתר לעסק, כפתורי הנעה לפעולה הם אחד האלמנטים החשובים ביותר שיש לדאוג לו, במיוחד כשמדובר באתר מכירתי – שכן מדובר בכפתור שידריך את הגולשים מה הפעולה שהם יצטרכו לבצע כדי להשיג את המוצר שאתם מוכרים. כפתור הנאה לפעולה אשר יעוצב בצורה מספיק בולטת יעזור גם למטרה שלכם להתבלט, והוספת אנימציה לכפתורי הפעולה יכולה להיות הפתרון לכך – למשל יצירת מעין עמוד של ממש עבור הכפתור כאשר ברקע של העמוד רץ סרטון, אלמנטים מסוימים שיקיפו את הכפתור וינועו סביבו כמו חיצים, רקע עם איורים קטנים או פאטרן מסוים מאחורי הכפתור, ועוד.
שלב נוסף ומאוד חשוב בעבודה על בניית אתר לעסק הוא כל נושא הטקסטים – בעוד שבעבר פונטים סטנדרטיים של דפוס תפסו מקום נכבד ברוב האתרים ברשת, כיום חברות בניית האתרים לקחו את הנושא הזה צעד קדימה ובונות אתרים עם טיפוגרפיה ייחודית המותאמת אישית לזהות המותג. טיפוגרפיה ייחודית יכולה להופיע בכל האתר, או באלמנטים ספציפיים כמו למשל בלוגו, או בכפתורי ההנעה לפעולה – כמובן שבסופו של דבר הכל תלוי בהעדפות ובמטרות שלכם.
הטרנד החזק שכמעט כל תהליך בניית אתר לעסק כולל בשנים האחרונות, הוא ה "נציג הווירטואלי", או לחלופין תיבת צ'אט בה ניתן להזין שאלות ולקבל תשובות אונליין. לקוחות פוטנציאליים אוהבים את התחושה שיש להם אוזן קשבת וערוץ ישיר לקבלת שירות לקוחות – "צ'אט בוט" הוא אלמנט אשר מייחד אתכם, ובונה אצל הלקוחות אמון במותג שלכם.